Lagen som går starkt i slutet och precis tar sig in på topp8 kan bli äckliga.
Kolla bara på leksand när dom slog ut oss, sist i november/december (likheter här med mora), sedan in i topp8 med liten marginal och hela vägen till shl.
Leksand har väl tagit sig till shl två gånger bakvägen via fortsättningsserien. Så det går också alldeles utmärkt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lagen som går starkt i slutet och precis tar sig in på topp8 kan bli äckliga.
Kolla bara på leksand när dom slog ut oss, sist i november/december (likheter här med mora), sedan in i topp8 med liten marginal och hela vägen till shl.
Leksand har väl tagit sig till shl två gånger bakvägen via fortsättningsserien. Så det går också alldeles utmärkt.