+ 2
Inlägg: 2029374
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Bragd-Birger: Håller med. Leksand är en jojo och känns som ett "säkrare" kort. Oskarshamn skulle jag för allt i världen inte vilja möta.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Bragd-Birger:
Ja personligen tar jag gärna Leksand och ser gärna att ni får ta er an IKO. Så våra både klubbar får göra upp med sitt förflutna. Vi har bägge hämd att utkräva.
Så vi tar löven i finalen och får Leksand, sedan sopar ni dit löven med 2-0 i matcher och tar IKO.
Ja personligen tar jag gärna Leksand och ser gärna att ni får ta er an IKO. Så våra både klubbar får göra upp med sitt förflutna. Vi har bägge hämd att utkräva.
Så vi tar löven i finalen och får Leksand, sedan sopar ni dit löven med 2-0 i matcher och tar IKO.
+ 10
Borde kittla modoliderna lite extra också, med tanken på senast det begav sig.
Oskars känns läskigare. Dom har ingen press på sig, eftersom ingen utanför Oskarshamn förväntar sig något annat än att deras sejour i SHL blir ettårig. Dom lär ösa på i sin vanliga, rätt obekymrade och obehagliga, stil.