+ 8
Inlägg: 2030239
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Sett j20 spela nr36 Ludvig Westerlund går in i timrå alla dagar i veckan men freddan vill väl ha sina givna
Stor poängskörd tack vare Lundin och Dahlén. I övrigt en ojämn smet.
Problemet jag har är att jag har svårt att njuta av det spelmässiga just nu.
Hockey för mig är underhållning, Poängen underhåller vissa, me det räcker inte för mig. Im to old.