1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031005

Sv: Apropå nånting...
gustav9: Håller med dig varför inte ..pröva ..en J20 , ingen kan väl begära att en som inte har prövat på senior hockey skall dominera eller göra kanon matcher på en gång , göra några byten, avlasta när truppen är tunn och få känna på hur det är .
Titta på MoDo hur dom låter sina J20 spelare pröva vid tex: skador ..dom tar ingen ordinarie plats i laget och det gör ingen i Timrå heller .
Men ibland undrar man om det inte skulle gå när virrvarret träder in .
Men i nuläget kommer det inte hända .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Kanske du och gustav ska fortsätta era diskutioner på Tinder-kids. Ingen lyssnar på er längre här.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer