Den 11 Mars drar kvalet igång mot en plats i SHL för Timrå , tråkigt att att dom inte vill vara med med full kraft i racet eller kanske inte pengarna finns , då är det en annan sak , nu känns det lite uppgivit när skador har kommit och inget görs ...Det kanske kommer gå endå får vi hoppas , men med lite nytt blod skulle allt bli mer intressant och skapa ett intresse som skulle ge mer intäkter och tryck i arenan . Spel ordningen till kvalet 2020 finns hos MrMadhawk.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer