1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031740

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Bragd-Birger: Det tar jag med mig och glöm aldrig att om Freddan bara satt Brattström i mål shl-kvalet hade ni med all säkerhet spelat SHL och hade ni inte mött MoDo i kvarten säsong 06-07 hade ni vunnet sm-guld! :D

Svarskommentarer

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
{6870}: Du stör dig på att tikare är inne hos er och småretas med er. Din taktik då är att gå in i våran bok och göra precis samma sak😏

Hade Bill Thomas bara ansträngt sig lite och prickat in pucken i öppet mål, med 30 sek kvar av match 7. Ja, då hade ni med all säkerhet varit ett lag i shl ni också. F.ö en matchserie som Leksand aldrig borde vunnit med tanke på hur matcherna och statistiken såg ut.

Det svider i dig just nu, jag vet. Puss😘

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
{6870}: Bartosak och Enström var tydligen på allstar igår och krökade på rätt hårt. Dom borde nog bo så långt ifrån varandra som det är möjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.