1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031809

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Bragd-Birger: rörligheten? Skojar du nu? Han är ju så ofattbart dålig på skridskorna. Visst att han har skottvilja men han vet ju inte när det är bra att skjuta och inte.

Jag menar att han inte har någon uppsida på den här nivån. Han ska inte spela i hockeyallsvenskan öht. Och det är så pinsamt uppenbart varför han gör det.

Svarskommentarer

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Zambonin: med rörlighet menar jag inte att han är någon Zeb på grillorna, mer att han försöker delta i det konstruktiva spelet genom sitt åkmönster. Det tycker jag är en av hans styrkor.

Att han totalt sett är lagets klart valpigaste och yvigaste back råder det ingen tvekan om. Förmodligen kommer han att få radikalt minskad speltid (eller ingen) när det börjar vankas do-or-die-matcher. Men att bara påstå att han rakt av saknar någon form av kvalitet känns lite löjligt.

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Zambonin: pappa Ante bestämmer..j#vla svågerpolitik..🤬
Lander bör inte spela mer, säkerhetsrisk för laget nu i slutspurten!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.