Gnaget-Skogskatterna nu. Intressant histora där gnaget har vart bättre, och Katterna är förvånansvärt dåliga.
Men jävlar i helvete vad trött jag är på BIKs ständiga överdrivande i alla kampsituationer. Vid hakningen fick Kokkonen en två sekunder sen spasm, och domaren föll som en fura för det och räckte upp armen. Börjar bli väldigt genomskinligt om man frågar mig, men de randiga verkar inte hålla med...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jävlar i helvete vad trött jag är på BIKs ständiga överdrivande i alla kampsituationer. Vid hakningen fick Kokkonen en två sekunder sen spasm, och domaren föll som en fura för det och räckte upp armen. Börjar bli väldigt genomskinligt om man frågar mig, men de randiga verkar inte hålla med...