{8839}: Snackar man mycket skit får man väl tåla att folk kommenterar utan att dra på sig offerkoftan. Jag kommenterar ofta om jag tycker någon skriver tokigt, det kliar i mina fingrar. Trevlig fredag på dig, Herr gentleman.
Synct: Varför söker du upp mig hela tiden och har åsikter om mig vad jag skriver tycker , det är alltid du som har synpunkter om mig , för att börja trakassera och bete dig som en snorunge Lägg av med detta . Vad vill du egentligen .? Börjar bli helt obegripligt .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer