+ 3
Inlägg: 2032215
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Då har du missuppfattat mycket om mig kan jag säga ,,
Att bli uppmanad att ändra på sina funderingar som är inga konstiga inlägg här som många andra skriver , om tränare , om spelare , om ledning .
Säkerligen skriver jag som en del inte tycker konstigt vore det väl annars , så är ju livet uti den stora världen också , ,
Men varför skall man ändra på sina synpunkter om man tycker om Timrås framtid, spelare , tränare , för att passa in här , , som vissa tror att dom styr med dina utlägg om allt .
Här skall man få skriva precis vad man vill .
Men här skall man bli sågad, hängd, bli ett villebråd , ,,
Sunt ..nej
Att bli uppmanad att ändra på sina funderingar som är inga konstiga inlägg här som många andra skriver , om tränare , om spelare , om ledning .
Säkerligen skriver jag som en del inte tycker konstigt vore det väl annars , så är ju livet uti den stora världen också , ,
Men varför skall man ändra på sina synpunkter om man tycker om Timrås framtid, spelare , tränare , för att passa in här , , som vissa tror att dom styr med dina utlägg om allt .
Här skall man få skriva precis vad man vill .
Men här skall man bli sågad, hängd, bli ett villebråd , ,,
Sunt ..nej
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ett riktigt bra inlägg, tyvärr kommer inte nämnd person förstå vem det handlar om.
Att va negativ och kritisk är okej, men försök åtminstone komma med något bättre än svågerpolitik/fiffel i ledningen/inside job från modo(ang. Freddan). Nyanser och förklaring varför man tänker som man gör är det som gör att folk uppmuntras av att föra diskussion. Testa de, lovar att det funkar för alla.