{8839}: Det är det där jag menar, och du undrar varför folk hatar dig härinne.
Antingen svarar du med världens offerkofta och tycker synd om dig själv, eller så är du oseriös och dryg. Jag förklarar varför jag skriver som jag gör till dig i privata meddelandet och håller en seriös ton, och du svarar som du gör.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Antingen svarar du med världens offerkofta och tycker synd om dig själv, eller så är du oseriös och dryg. Jag förklarar varför jag skriver som jag gör till dig i privata meddelandet och håller en seriös ton, och du svarar som du gör.