Snart är det Måndag och då är man där i igen och tittar på Timrå man gjort i alla år , man svär , man klappar händer, man jublar ,och har åsikter på hur det spelas , man pratar med kompisar , med sådana man lärt träffa där i hallen, bänkgrannen ,han man stog bredvid på ståplats , tjerna som säljer kaffe ..och njuter . Snart är slut på denna säsong som kanske mynnar ut i SHL då får vi se Frölunda nästa säsong och dom stora ulvarna det skulle vara kul . HA nästa säsong gör inget heller .. På måndag är det hockey igen .!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
man svär , man klappar händer, man jublar ,och har åsikter på hur det spelas , man pratar med kompisar , med sådana man lärt träffa där i hallen, bänkgrannen ,han man stog bredvid på ståplats , tjerna som säljer kaffe ..och njuter .
Snart är slut på denna säsong som kanske mynnar ut i SHL då får vi se Frölunda nästa säsong och dom stora ulvarna det skulle vara kul .
HA nästa säsong gör inget heller ..
På måndag är det hockey igen .!