EXPLORERSMÅLAND: låter som att du inte är det. Häng på allsvensk final och med största sannolikhet en all-time-high-poäng när serien är avslutad. Borde vi verkligen köra en avgå-alla!!!1-rant just nu?
Bragd-Birger: Nej...vi har allt att vinna i dom två matcherna som kommer. 9 matcher återstår. Vinst ikväll och det är bara 6 p till Modo igen. Vinner vi mot Modo på onsdag.. Då är det vidöppet igen. Krävs en bra avslutning och att Modo tappar lite och vips så är vi i HA-Finalen mot Björklöven! Allt kan hända...Det KAN gå... Vi får inte ge upp hoppet förrens det är över!
Alla som skriver på denna sida ställer väll upp i kväll och går på matchen , för ni har har väll inte givit upp än , tag med frun , kompisen , barna ,och ha en trevlig kväll med vårt krigar gäng . Jag är där och stöder dom på mitt sätt.. bla..med kaffe och en dammsugare och inlevelse.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...