1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2032781

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Jag kan inte hålla med dig nog i din kommentar. Tycker att det är under alla kritik att det har kunnat fortgå under hela säsongen.
Rimligtvis borde de videogranska sig själva efter matcherna för att kunna bedöma vad som har genomförts bra och mindre bra, och då kan man tycka att de borde lägga märke till "oj, nu ramlade ännu en BIK spelare lite lätt", eller "oj, nu höll en BIK spelare fast klubban på en motståndare men fick det att se ut som en hakning igen".
Att se detta mönster över tid kan nästintill även en blind höna göra, så varför klarar inte zebrorna av det?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...