+ 5
Inlägg: 2034722
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
"Kan vi vinna 5 matcher i rad är vi inne i det igen"
Laxen om IKO:s framtid i SHL.
Barra lixom. Säsongens mest krystade självbedrägeri? Oskarshamn vinna 5 matcher i rad under de avslutande 12 matcherna i SHL:s grundserie.....kan n å g o n se det hända?
Laxen om IKO:s framtid i SHL.
Barra lixom. Säsongens mest krystade självbedrägeri? Oskarshamn vinna 5 matcher i rad under de avslutande 12 matcherna i SHL:s grundserie.....kan n å g o n se det hända?
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Inte ett ord på sociala media efter den här sport och supporterrelaterade artikeln. Alla bedövade av STURE-ATTACKEN?
Nyanser?
Nyanser?
+ 4

Björklöven har varit urstarka hela säsongen på omkring +56%, vi har varit stabila runt 53-54%. I SHL är Frölunda bäst på 53,70%.
Oroväckande för Modoiterna och en hel del råg i rygg för vår del. 54,52% just nu, efter 26 spelade hade vi 53,44%. Återstår att se om vi kan omvandla den skottförsöksprocenten i fyra pluspoäng gentemot Modo efter 52 spelade.