Jensen_12: Haha, jag hörde att det skulle bli fight mellan Modo-Timrå supportrar redan innan matchen, uppstyrt innan derbyt,va inte säker på om det var sant först. Tack för bekräftelsen! man skäms.
Synct: Om någon får nys om kommande supporterbråk kan jag starkt rekommendera att tipsa polis och även klubbledning. De typerna som bokar in klubbfighter kan gott få fundera över livets vägval i en häktningscell enligt mig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...