1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2035459

Sv: Apropå nånting...
Nucky: "med värdighet" skrev jag. Inte "som ett kioskmongo".
Vi inbillar oss ingenting, mer än att vi - som vanligt - åkte upp till övik och hämtade tre poäng från livrädda modolider. Att du tror att du kan trolla bort detta faktum genom att dra upp forna SM-guld är möjligen en smula psykologiskt intressant, men mest pinsamt. För dig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det här häcklandet mellan Modo fan v/s Timrå är ganska fascinerande. Vore jätteintressant att veta medelåldern på dessa herrar..Haha..ge mej fan på den ligger på 40 plus🤣
Rätt så kul..😁

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jag leder in samtalet på det enda som verkligen betyder något i slutänden. Du leder in samtalet på det enda ni någonsin vunnit. Rätt logiskt ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer