{6870}: Våldsbenägna snorvalpar som verkar dyka upp i varenda klubb nu. Har sett att detta sker i BIK Karlskoga, Västerås, Södertälje & nu Timrå och Modo? Säkert fler lag också. Riktigt pinsamt. Leker fotbollshuliganer från 90-talet.
Dock får dom gärna slå ihjäl varandra ute i skogen så länge jag och mina döttrar slipper hamna mellan dessa kålsupare som vi gjorde innan derbyt i December.
TIK-Olle: Det är riktigt skabbigt att dom ens riskerar att vanligt folk kan råka illa ut! Jag skäms oerhört för MoDos fjantar och det där fanns fan inte på the reds tid.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock får dom gärna slå ihjäl varandra ute i skogen så länge jag och mina döttrar slipper hamna mellan dessa kålsupare som vi gjorde innan derbyt i December.