1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2036136

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja, jag vill att vi kör Tallarna på magen, vi behöver klubbmärket där. Sen kanske örnen som en tredjetröja, typ 2-3 hemmamatcher/år?

Och ja, tröjan är uppenbarligen ett skämt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag var inne på det i samband med retromatchen men det lär väl sannolikt vara så att vi sköt oss själva i foten genom att göra platsen på magen den mest inkomstbringande reklamytan på tröjorna. Eller, jag utgår snarare ifrån att det är den givna anledningen till att vi bara kört "TIMRÅ" i närmare 20 år nu, även om det går att släta över det med att det också är historiskt korrekt. Så länge inte klubben vill bli av med den reklamintäkten så känns det som att vi blir utan tallar på bröstet, tyvärr.

Eller kan du få ihop någon variant där både tallar och reklam på magen lirar i symbios? Gissar att det skulle se lite konstigt ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer