1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2038275

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
bar mofftak: Otroligt korkat av Berglund.

Var inte Västervik 6 man på banan när de gjorde sitt mål dessutom?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
covfefe: Domarna i HA är så pinsamt dåliga. Vad är kvaliten på utbildningen?? Super dom mest då dom går domarkursen??

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
covfefe: Och Hartmann vill inte vara sämre....
Onödigt även om pajasen vänder ryggen till när han ser att han ska bli tacklad.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
Väldigt fult av Hartmann.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer