1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614925 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2038840

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Varför inte starta varje säsong med hela J-20 laget. Efter jul så tar A-laget över. Då är alla i J-20 laget A-lagsskolade, och klara för inhopp.
OCH, man sparar pengar på A-laget, som bara spelar halva säsongen. Resten kan arbetsförmedlingen betala.
Genialiskt.....