Förresten. Gillar inte det här med att man skulle vara en sämre supporter om man blir förbannad i motgång. Dels är det bara bra om folk blir förbannade och besvikna efter dåliga resultat. Det är ett tecken på angagemang. Sen är det vi supportrar som trots allt betalar svindyra biljetter och årskort för att föreningen ska ha råd att betala ut höga löner till spelarna och tränarna. Vi har all jävla rätt i världen att kräva bättre än såhär. SKÄRP ER TIMRÅ !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dels är det bara bra om folk blir förbannade och besvikna efter dåliga resultat. Det är ett tecken på angagemang.
Sen är det vi supportrar som trots allt betalar svindyra biljetter och årskort för att föreningen ska ha råd att betala ut höga löner till spelarna och tränarna.
Vi har all jävla rätt i världen att kräva bättre än såhär.
SKÄRP ER TIMRÅ !