Intressant om årets HA-tabell: Efter 49 omgångar har vi skrapat ihop 102p och ligger +61 mål. Året vi gick upp skrapade vi ihop totalt 99p och hade +35 mål. Glappet mellan 1an och 14e är 76p i nuläget i år (63p om vi bortser från avsågade AIK). Året vi gick upp var glappet endast 33p. Hyfsad polarisering mellan bra lag och mindre vra lag i år. Tyder det på sämre kvalitet i HA i år?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer