Perreman: Intressant statistik. Någon som vågar sig på en analys varför det blivit så splittrat?
För övrigt måste jag rycka ut och försvara många Modo-skribenter och inte dra alla över en kam som cykloper. Finns ju många nicks som är utomordentligt vidsynta, som exempel Poffa, Ivandrago, Dundee, Gavelo m fl.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt måste jag rycka ut och försvara många Modo-skribenter och inte dra alla över en kam som cykloper. Finns ju många nicks som är utomordentligt vidsynta, som exempel Poffa, Ivandrago, Dundee, Gavelo m fl.