1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2040915

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Herminator: Nubbens kommentar i pausen var bra.
Angående hur han tror det går.
"- Vi tror på tredjeplatsen, jag vet vad Modo betalat för alla nya spelare, de kommer vilja ha fem matcher mot Löven.."

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Kulltorp: ja nya kelgrisen kangis eller ska vi säga berglund-light gjorde två mål så nu jäklar varvas det upp. Han verkar dock sakna lagkamrater som förstår sig på passen. Han gjorde båda utan assist. Kistan är ju fortfarande sprängfylld däruppe så ingen fara.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Kulltorp: Freddan är kung

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Vilken match ändå! Mora spelar som ett topplag men vi tar det ändå. Starkt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...