1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 204107

Nyförvärv?
Enligt dagens Dagbladet så letar Timrå nu efter en etablerad center. Någon som har något rykte eller förslag?

En etablerad center har jag tjatat om i månader (se t.ex. tråden: Centerbrist...?) synd bara att nu på fredag är sista dagen för övergångar.
Man har således försatt sig i en knepig situation men man kunde ju inte veta att Lind och Åkerblom skulle drabbas av skador.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.