1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 204132

Sv: Nyförvärv?
Ulf: Doug Brown var ett kanonförslag ! Han är mig veterligt klubblös för tillfället efter att ha försökt komma med i Red Wings i höstas. Har rutin i massor. Spelat ett stort antal säsonger i Red Wings och Pittsburgh bl.a. Klokt spelande center som också kan göra ett och annat mål. Har ingen aning om han skulle kunna tänka sig en resa över till lilla Timrå, men det skulle verkligen vara ett klipp.

och ja han spelade i VM 2001.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.