OlliJanne: Ja, tog lite fel där, men märkligt att så bra(ej Modano dock) skribenter slutar skriva. Nån blev väl hotad, som jag förstod det. Så patetiskt!
Vi älskar bara olika lag, men nån form av respekt måste man kunna visa mot medmänniskor.
Jag får lite skit för att jag tycker lika som en del Timråiter , men jag kan leva med det. Det finns många bra människor, oavsett klubbtillhörighet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi älskar bara olika lag, men nån form av respekt måste man kunna visa mot medmänniskor.
Jag får lite skit för att jag tycker lika som en del Timråiter , men jag kan leva med det. Det finns många bra människor, oavsett klubbtillhörighet