puffe: tycker själv att Mikenomad är den överlägset bästa skribenten på hela HS. Bra att sånt tungt ankare kom tillbaka och styrde upp i Timråboken igen.😊👍
Tikkare: håller med, men är han tillbaka alltså? Så bra, har en aning om hans alias här(serierelaterat minsann), men det fanns en till som var oerhört vettig(finns många fler såklart) som jag inte sett på ett tag. Kul om vi kan prata om vårt käresta utan att hata varann.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer