1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2043008

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Nu blandar ni ihop grejerna här, skenan var mot HV i kvartsfinalen 2009.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jävla HV! Kvartsfinalen året efter så åker vi på 2 raka suddenförluster, mot samma jävla motståndare!

Vad jag vet så hade man riktigt bra häng på HV i semin 2008 också, man hade 2-2 i matcher. Hade man bara lyckats vänt runt nån match där så hade man garanterat haft världens chans på guldet!

HV var helt klart en enda stor mardröm för oss.

Sv: Apropå nånting...
Knylan: alltid var det nån jävla skridsko i vägen. Om inte skenan lossnar på nån av våra backar så lyckas nån jävla Slovak styra in ett lobbmål med sin skridsko

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Så var det ja. Till slut flyter all misär i hop till en enda upplevelse.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer