Knylan: Jävla HV! Kvartsfinalen året efter så åker vi på 2 raka suddenförluster, mot samma jävla motståndare!
Vad jag vet så hade man riktigt bra häng på HV i semin 2008 också, man hade 2-2 i matcher. Hade man bara lyckats vänt runt nån match där så hade man garanterat haft världens chans på guldet!
Knylan: alltid var det nån jävla skridsko i vägen. Om inte skenan lossnar på nån av våra backar så lyckas nån jävla Slovak styra in ett lobbmål med sin skridsko
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer