1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2043027

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag minns jag va vansinnig redan dånnär det va aktuellt. Innan dagens överdrivna bedömningar kring målvakter. HVs borde blåsts av redan med den tidens bedömningar. Som sagt så har historien grinat oss i ansiktet. Med lite medstuds kunde vi faktiskt stått här med ett guld idag. 😕

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Riktigt jävligt blir det när man drar sig till minnes en HåVee-71 match i början av nästa säsong.
En av deras backar tappar en skena i egen zon.
Tror ni inte att domar-jävulen blåste av matchen och hävdade att skaderisken för spelaren var för stor för att fortsätta spelet. Suck!
Sånt kan man älta Forever and ever...🤕

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer