Hmm, vet inte vem du är Snabel, men med tanke på att alla dina 12 inlägg i gästboken varit mer eller mindre oförskämt negativa så kan jag åtminstone tala utifrån egen ståndpunkt, att jag bättre respekterar kritik från någon som åtminstone försökt visa lite kärlek till klubben. I medgång eller i motgång...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
kan jag åtminstone tala utifrån egen ståndpunkt, att jag bättre respekterar kritik från någon som åtminstone försökt visa lite kärlek till klubben. I medgång eller i motgång...