JonteD: Efter den berättelsen ställer jag mig tveksam till ditt påstående om att du inte är en snäll människa.
Inlägg: 2043481
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Spock: Den som retar mig o jag får tag på dom då e jag inte snäll och jag va inte snäll när jag var på Balkan o slogs!! Men i övrigt är jag from som ett lamm!! Tröjan kanske inbringar en liten slant i framtiden!!👍👍👍
+ 2