1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2043522

Sv: Apropå nånting...
Jag tänker bara komma in här i all välmening innan sista matchen är spelad för att undvika att bli missförstådd och tacka er för en jävla fin säsong och ett stort lycka till i eran jakt på en Shl plats!
Hur det än slutar så är detta året då norrlandshockeyn fullständigt dominerat allsvenskan, alla 3 lag i topp3, goda ekonomiska utsikter och mängder med talanger underifrån vittnar om ett enormt engagemang för sporten i våra län, det ska vi som små kommuner vara sju jäkla stolta över.
Keep up the good work
Ses I Shl till hösten 💪🏽

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gavelo: Det fina inlägget tackar vi ödmjukast för!!!😄👏👍👍

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.