1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2045132

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Hahaha. Ja det är humor på högsta nivå i deras forum.
Maken till partiskhet har jag knappt upplevt.
Orkar inte ens läsa mer där ikväll. De har sånt sjukligt behov av att klaga på domarna. Det känns inte riktigt friskt....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

Du har läst en kommentar som rider ut till Rosdahls försvar. Övriga (jag inkluderad) tycker det är riktigt idiotiskt och han kommer ha spelat klart i denna final.

Spelar som ingen roll om det var meningen eller inte, att sätta sig i en sådan situation är så korkat i en final. Så han förtjänar med rätta en avstängning resten av finalen. 4 matcher borde vara lämpligt.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: modos målvakt måste stå på öronen hela finalserien om de ska ha en suck. Löven är riktigt bra och framförallt Liss, vilken klasspelare.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Och om man adderar Haralds Modofanatism i direktsändning så blir det inte bättre.
Trevlig match dock. Bra tempo och kamp.
Modo har klar fördel från domarna i sista perioden.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer