1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2046740

Sv: HA Slutspelsserien 2020
MrLöven:

Våra biljetter kostar 1kr, så eftersom vi nästan har dragit in 1m så har vi sålt 1 miljon biljetter till dagens match.

WoW! Det är värdesrekord, ca 10% av sveriges befolkning på plats för match. Helt otroligt, vilka fans vi har!!!

Blir ju bara löjligt när man sätter ett pris som inte ens matchar marknadspriset, det borde du väl också inse? När sedan priset är så lågt så folk köper 4st i ett svep så blir det bara löjligt.

Vad är nästa steg för att vara värst? Dela upp biljetterna i 10öre, 1 öre? Tacka vet jag klubbar som Timrå och Modo som gör detta på ett normalt sätt.

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Rytter: förstår hur du tänker! Menar inte att vi ska värst så...vadå löjligt, det handlar ju i slutändan om att dra in pengar!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer