Antingen går Modo och blötröven upp och de utökar shl. Eller så blir det inga ändringar alls, kanske att Leksand och oik får ge lite kosing till allsvenska toppen
Linkovich: Jo visst. Men då ska två lag åka ur direkt också ned till HA nästa säsong och två kvala sig kvar. Någon måtta får det väl allt vara på att bara låta pengar styra ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antingen går Modo och blötröven upp och de utökar shl.
Eller så blir det inga ändringar alls, kanske att Leksand och oik får ge lite kosing till allsvenska toppen