kn; Du påstår att det blir bättre, ja det trodde ju Leksand också! Se vart de är nu... Det enda som ska förändras är att det ska göras fler mål, då blir det vinst. Ingen ska bytas ut, det är ingen lösning!
Det är ändå inte tränaren som ska göra målen på isen!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du påstår att det blir bättre, ja det trodde ju Leksand också! Se vart de är nu...
Det enda som ska förändras är att det ska göras fler mål, då blir det vinst. Ingen ska bytas ut, det är ingen lösning!
Det är ändå inte tränaren som ska göra målen på isen!!!