{3405}: Skulle Löven o MoDo skickas upp så kan ju det förhoppningsvis bli lättare för Timrå att ta steget upp nästa år. Men då borde ju sista laget åka ur o näst sista få kvala från SHL då nästa år. Ja blir intressant att se vad detta mynnar ut i. Känns ganska orimligt att man återupptar spelet sen denna säsong i alla fall. Men som sagt "bara" hockey detta o huvudsaken att man får bukt på Corona helvetet !💪👍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men då borde ju sista laget åka ur o näst sista få kvala från SHL då nästa år.
Ja blir intressant att se vad detta mynnar ut i. Känns ganska orimligt att man återupptar spelet sen denna säsong i alla fall.
Men som sagt "bara" hockey detta o huvudsaken att man får bukt på Corona helvetet !💪👍