bar mofftak: Kom också på det efter att jag skrivit mitt förra inlägg. Det strular ju till min tes om att HA bara får stå där med kepsen i näven. I och med det äger väl HA beslutet, i alla fall vilka två HA-lag som ska spela i SHL? Men SHL själva lär ju aldrig gå med på någon utökad liga. För det kan ju inte HA besluta om.
Nåväl; en pissig situation som bara har förlorare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåväl; en pissig situation som bara har förlorare.