1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2047129

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Frebog: Fattar ej ens varför Widebro, Lövens Vd och nubben ens uttalar sig. Så vitt jag vet är ingen av dom experter på corona viruset. Stäng ned säsongen och sedan är det bara fortsätta som vanligt. Alla andra ligor har ju gjort så. Hur man en vrider och vänder på detta finns det ingen rättvisa hur man en gör.

För mig så skiter jag fullständigt i sporten i dessa tider utan jag hoppas min familj vänner mm får vara friska då man känner mycket folk inom riskzonerna. Där ligger min prio nu att folk ens orkar lägga energi på sport är helt sjukt egentligen. Det här är så mycket viktigare en sport.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.