1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2047453

Sv: HA Slutspelsserien 2020
hanzon: Lysande artikel av Marcus Leifby i AB i dag. ”Vad är det för personer som i kristider likt den vi befinner oss i försöker skaffa sig en förhandsrätt, eller ett bra förhandlingsläge inför fortsättningen, i en fråga som handlar om i vilken ishockeydivision just deras klubb ska tillhöra nästa säsong?”
” Under femton år som sportjournalist, och 35 år som ishockeyintresserad, är det här bland det mest motbjudande jag varit med om. Hade jag varit modoit eller Löven-supporter hade jag skämts ögonen ur mig”.

Tagga ner ett slag.

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Woody Jokinen: Löven är ju så kåt på att gå upp i år. Som dom satsat...deras stjärnor drar nästa säsong och det vet dom om. Deras ekonomi är inte den bästa och det är stor risk att Löven åker på ett jäkla bakslag till nästa år. Ett nytt AIK.
Inte mej emot iof!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer