+ 7
Inlägg: 2047678
Svarskommentarer
Sv: HA Slutspelsserien 2020
Kulltorp: Håller med att det är bäst... varför joxa till det och flytta upp lag när de inte fått möjligheten att kvala mot SHL lagen. Visst, jag tycker nog egentligen att man kunde utgått från nuvarande sluttabell. Jag förstår till fullo den stora frustrationen hos Modo och Löven. RBK har gjort sin bästa säsong någonsin, är nu på CHL plats men glädjen kring det är svår att få fram, Vi får tänka på framtiden och nya möjligheter.
Sv: HA Slutspelsserien 2020
Kulltorp: Modo och Löven är dom stora förlorarna i den här soppan. Vore intressant att se vilka summor dom satsat på att gå upp i år. Vinnaren torde vara Timrå som kört budgetvarianten i år. Nubben satt lugn i båten!
Skrattretande att läsa om Modo och Lövens vd att dom nästan kräver att dom lagen ska få gå upp pga det här viruset. Skamligt är ordet. Blir det så ska jag sluta se på hockey och säga upp mitt cmore.!
Skrattretande att läsa om Modo och Lövens vd att dom nästan kräver att dom lagen ska få gå upp pga det här viruset. Skamligt är ordet. Blir det så ska jag sluta se på hockey och säga upp mitt cmore.!
+ 7
Finns inget annat om man är objektiv.
Jag repeterar, det fanns ingen serie med direktuppflyttning när vi startade säsongen. Alltså kan man inte hitta på ngt sånt nu.
Faan ni modoiter är ju så trångsinta så man dör.....