Om det skulle gå att spela klart kvalserien så kan vinnaren samt Modo och Björklöven gå upp, Oskarshamn och Leksand får vara kvar. SHL utökas tillfälligt med 3 lag. Är det ett stort problem med ojämnt antal, är väl bara i sista omgången det blir ett problem? Nästa säsong så åker 4 eller 2 lag ur beroende på om man vill utöka SHL eller inte och 1 går upp. Då är det inte några lag som blir missgynnade men 5st har tur genom att gå upp/vara kvar utan att kvala. Det behövs spelas 4 omgångar utan publik, kan väl inte sprida corona så mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SHL utökas tillfälligt med 3 lag. Är det ett stort problem med ojämnt antal, är väl bara i sista omgången det blir ett problem?
Nästa säsong så åker 4 eller 2 lag ur beroende på om man vill utöka SHL eller inte och 1 går upp.
Då är det inte några lag som blir missgynnade men 5st har tur genom att gå upp/vara kvar utan att kvala.
Det behövs spelas 4 omgångar utan publik, kan väl inte sprida corona så mycket.