+ 4
Inlägg: 2047858
Svarskommentarer
Sv: HA Slutspelsserien 2020
Amitiel: Ja även Timrå är en av de stora förlorarna här. Näst efter er och Löven förmodligen den största
Sv: HA Slutspelsserien 2020
Amitiel: Absolut, det jag menade var att det hade inte varit något negativt för Timrå om ni och Löven hade fått gå upp. Mer än att det skulle svida i rivalitetshjärtat.
+ 1
Minskar väl för alla, nästa säsong får ju bara 1 HA lag chansen att gå upp istället för 2, sen som vanligt kommer ju HA lagen att bli rensade på spelare av SHL lagen.
Så är ju SHL lag som är vinnare och HA lag förlorare.