Veteranolle: Detta är endå sorgens dag för ishockey, med några få vinnare. Tänker främst på Oskarshamn,leksand,AIK. För både IKO och LiF betyder det mer pengar nästa säsong=bättre lag. Det är de som mest stör mig, att det verkar inte vara något snack hur man ska dela upp pengarna... Menmen vi får väll bara sikta in oss på nästa säsong, tycker endå denna säsong har varit över förväntat. Synd att vi inte kan ge grabbarna ett värdigt avslut.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är de som mest stör mig, att det verkar inte vara något snack hur man ska dela upp pengarna...
Menmen vi får väll bara sikta in oss på nästa säsong, tycker endå denna säsong har varit över förväntat. Synd att vi inte kan ge grabbarna ett värdigt avslut.