som de nu blev så är man lycklig att vi inte riskerade ekonomin med massa importer =rätt ner i källaren får vi behålla större delen av truppen tror jag detta blir bra👍 p.s)hur ofta blir ett lag som nyss åkt ur shl ett topplag i hockeyallsvenskan?? ingen som krävt det heller.. kolla modo/löven..som skulle bara upp vi satsar helt rätt.. nubben ..vet vad han gör👍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
så är man lycklig att vi inte
riskerade ekonomin med massa importer
=rätt ner i källaren
får vi behålla större delen av truppen
tror jag detta blir bra👍
p.s)hur ofta blir ett lag som nyss åkt ur shl
ett topplag i hockeyallsvenskan??
ingen som krävt det heller..
kolla modo/löven..som skulle bara upp
vi satsar helt rätt..
nubben ..vet vad han gör👍