Väntar fortfarande på svar från er tre ekonomer hur tappet på 6m i fallskärm ska tas igen eller sparas in på och hur detta påverkar er spelarbudget för nästa år.
Inte bara löven och Modo som har ett stort intäktstapp till nästa år.
Men fortsätt gärna stoppa huvudet i sanden och ignorera detta faktum.
Vi får se när årsredovisningen kommer hur det gått för klubbarna och när trupperna sätts vilka som har ekonomi eller inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Väntar fortfarande på svar från er tre ekonomer hur tappet på 6m i fallskärm ska tas igen eller sparas in på och hur detta påverkar er spelarbudget för nästa år.
Inte bara löven och Modo som har ett stort intäktstapp till nästa år.
Men fortsätt gärna stoppa huvudet i sanden och ignorera detta faktum.
Vi får se när årsredovisningen kommer hur det gått för klubbarna och när trupperna sätts vilka som har ekonomi eller inte.