Vi får se. Årsbokslut ger fakta och nästa års truppbygge kommer visa vad lagen har att röra sig med.
Men skönt att tappad fallskärm på 6m inte är något som skrämmer er eftersom den användes till att göra en allsvensk organisation i shl att passa i allsvenskan. Dyraste omställningen i historien tror jag.
Räknar med en enkel säsong för er till hösten eftersom ni är de stora vinnarna en dag som denna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer