{9037}: Hmm... Kanske hockeysnack skulle behöva ett speciellt forum där grälsjuka kan få argumentera? Precis som den klassiska Monty Python-sketchen. Det finns några solklara kandidater i Skellefteå o luleås forum, men det är en handfull skribenter på Timrås o Modos forum som också rimligtvis borde trivas där ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns några solklara kandidater i Skellefteå o luleås forum, men det är en handfull skribenter på Timrås o Modos forum som också rimligtvis borde trivas där ;-)